Moja strona jest ładna, kolorowa i podoba mi się. I to powinno wystarczyć, aby klient przyszedł i kupił.
Jest to bardzo błędne myślenie. Zanim klient kupi to musi: znaleźć stronę sprzedawcy, umieć się po niej poruszać, znaleźć to czego szukał i być zachęcony do zakupu albo chociaż do kontaktu.
Wiele firm w Polsce, które zdecydowały się wydać pieniądze na własne www, wydało je niepotrzebnie, ponieważ strony może i są często ładne i kolorowe, ale równie często nie są intuicyjne dla internauty albo nie zawierają podstawowych informacji jak adres czy telefon.
Co gorsza strony te w większości przypadków zostały zbudowane w technologiach nieprzyjaznych dla wyszukiwarek np. cała strona albo tylko menu przygotowane zostały w technologii flash.
To oznacza, że takie strony nie będą dobrze widoczne w wyszukiwarkach albo nigdy nie zostaną znalezione. To jak wydrukowanie ulotek i wsadzenie ich do szuflady. Bez sensu, prawda?
Strona powinna być schludna, przyjemna dla oka, bez przytłaczająco wielkich obrazków, z dobrze wywazoną ilością tekstu, ale musi przede wszystkim prowadzić internautę za rękę.
Strony które do tej pory wykonałem dla moich klientów to strony z TOP 10, a nawet TOP 5 w Google, czyli dobrze wypozycjonowane i łatwo znajdowane przez internautów.
Jeśli chcesz, aby i Twoja strona była nie tylko ładna, ale i skuteczna – zapraszam do kontraktu.